Tento e-shop využívá cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Cookies nastavení

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat nastavení cookies níže.

Obchodní podmínky eshopu

Všeobecné obchodní podmínky pro nákup v e-shopu eshop.detoa.cz.

1. VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží v rámci území České republiky vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a  prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

2. PRODÁVAJÍCÍ

DETOA Albrechtice s.r.o.
Jiřetín pod Bukovou 6, 46843
ICO 49100866
DIČ CZ49100866
telefon 483356330
e-mal sales@detoa.cz

3. OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB

Dodavatel se zavazuje, že svým odběratelům bude dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovující daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky.

Podmínkou pro naplnění platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím. V jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech, si prodávající vyhrazuje právo k vzniku smlouvy s potvrzením objednávky, nejlépe osobně nebo telefonicky a úhradu finanční zálohy kupujícím.

4. POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky bude zasláno e-mailem. V případě nejasností bude dodavatel odběratele samozřejmě kontaktovat.

5. ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Každou objednávku může odběratel do 12 hodin zrušit a to telefonicky či e-mailem, a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží či služby.

6. POŠTOVNÉ A BALNÉ

Objednané zboží bude zasláno přepúravní službou. Zboží lze také vyzvednout osobně ve firmě na adrese Jiřetín pod Bukovou 6.

7. PLATBA

Objednané zboží lze zaplatit hotově při převzetí nebo pomocí platební brány, případně bankovním převodem.

Platba kartou

Nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.

Platba bankovním převodem

Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz.

Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.

Kontakty

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

8. DODACÍ LHŮTA

Dodací lhůta je 1 – 15 dnů. V případě, že některé zboží nebude skladem, bude dodavatel odběratele kontaktovat. Pokud zboží, které není momentálně k  dispozici, nebude do 3 dnů dodáno na sklad, bude objednávka automaticky uzavřena a zásilka bude odeslána.

9. VÝMĚNA ZBOŽÍ

V případě potřeby prodávající vymění nepoužité a nepoškozené zboží za jiný druh. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na adresu dodavatele. Náklady spojené s vyměňováním nese v plné výši kupující. Vyměnit zboží lze také osobně na obchodním oddělení firmy po předchozí domluvě.

10. VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Odběratel může dle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb. do 14 dnů vrátit zboží v nepoškozeném obalu bez udání důvodu. Pro vrácení zboží je třeba vytisknout toto Oznámení o odstoupení kupní smlouvy, vyplnit jej a zaslat spolu s vraceným zbožím na kontakty uvedené v bodě 2 těchto podmínek. Náklady na vrácení zboží nese odběratel. Odběratel odpovídá prodávajícímu pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Prodávající poukáže částku odpovídající hodnotě zboží odběrateli do 14 dnů od odstoupení smlouvy a doručení vráceného zboží do sídla prodávajícího.

11. REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace dodavatel vyřídí individuální dohodou s odběratelem a  v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit prodávajícímu. Za vady vzniklé přepravcem dodavatel neručí.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:

  • vady vzniklé běžným opotřebením
  • vady vzniklé nesprávným použitím výrobku
  • vady vzniklé nesprávným skladováním

Postup při reklamaci:

informace o reklamaci sdělit telefonicky, e-mailem nebo písemně

  • zboží zaslat jako doporučený balík (ne na dobírku) na adresu dodavatele nebo přivézt osobně (po předchozí domluvě) na adresu firmy
  • do zásilky uvést důvod reklamace, adresu odběratele
  • přiložit doklad o nabytí reklamovaného zboží v internetovém obchodě prodávajícího

Reklamaci dodavatel vyřídí co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí vadného zboží dodavatelem.

DETOA Albrechtice s.r.o., Jiřetín pod Bukovou 6, 468 43

IČO 49100866 DIČ CZ49100866

OR - registrace u KS Ústí nad Labem oddíl C, vložka 5713

Zákony a předpisy:

zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání
zák. č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů